Поддержка клиентов

Доставка

Üle 25 EUR tellimuste transport Eesti piires on tasuta SmartPost pakiautomaadi või Omniva tavapostiga. Kui toode on laos, jõuab kaup peale makse laekumist Sinuni 1-3 tööpäevaga, olenevalt transpordifirma võimalustest.

Tellimusele alla 25 EUR lisandub transpordi tasu olenevalt transpordiviisist.

Kaupade välja saatmise kord
Kaupade välja saatmine toimub vaid tööpäeviti (nädalavahetuse tellimused töödeldakse esmaspäeval).  Laekunud tellimusi käsitletakse tööpäeviti kuni kella 15.30ni, hilisemad tellimused käsitletakse järgmisel tööpäeval. Tellimuse käsitlemisel saadetakse Tellijale kinnitav e-mail „tellimuse staatuse info“ või „saadetise info“. Kinnituses täpsustatakse kauba välja saatmise aeg ning orienteeruv tarneaeg. Mõningatel juhtudel võib transpordifirmadel esineda tarne viivitusi ning need lahendatakse jooksvalt. Küsimuste korral palume võtta ühendust meie klienditeenindusega. 

Kauba kättesaamise võimalused :

a) SmartPOST - Kõige mugavam ja turvalisem viis oma pakk kätte saada, soovitame kindlalt! Üldjuhul jõuab laos olev kaup kohale järgmisel päeval, kuid näiteks laupäeval vormistatud tellimus jõuab alles teisipäeval. Järgmise päeva tarnet võib oodata, kui tellimus on vormistatud tööpäevadel enne 15.30.

b) Omniva -  Maksikiri lihtkirjaga või standardpakk postkontorisse. Lihtmaksikiri väljastatakse saajale üldjuhul postkasti kaudu. Maksikirjade/standardpaki kohta, mis ei mahu oma mõõtmete poolest postkasti, jäetakse saaja postkasti postisaadetise saabumise teade, mille alusel väljastatakse saadetis saajale teatel kirjas olevast postiasutusest. Lihtmaksikiri edastatakse saajale postitamise päevale ülejärgneval tööpäeval (tööpäevadeks loetakse nädalapäevi E-R), kui kiri on Postile üle antud enne postiasutuses kehtestatud hilisemat üleandmisaega.

c) Esindusse järele – Laos olevale kaubale saab järgi tulla tööpäeviti 09.00-17.00. Kauba laoseisu saad täpsustada, kui võtad ühendust meie klienditeenindusega, või ootad ära tellimuse kinnituse e-maili.

d) DPD Pakipood

e) PostPal kiirkuller - ainult Tallinnas! – Toimetab välja saadetud paki kohale mõne tunni jooksul Tallinna piires. 

f) Muud- Kui vajad teistsugust lahendust, võta meiega ühendust ja organiseerime Sulle sobiva transpordi (kuller, välismaale jne).

Конфиденциальность и защита данных
Kõik Patareid.ee külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Patareid.ee ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele, soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist Patareid.ee andmebaasist.
Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse, samuti puudub nendele andmetele juurdepääs ka Patareid.ee'l.
Заказ
Kaupu saab osta nii külalise kui registreerunud kasutajana.Vali välja Sulle sobivad tooted ja lisa need ostukorvi. Ostukorvis saad tellitavate kaupade kogust muuta ja tooteid eemaldada.Kui oled leidnud kõik vajalikud tooted, vajuta "Vormista ost". Soorita ost külalisena või siis registreerunud kasutajana (logi sisse).Vali kauba maksja ja lähetusaadress.Vali meelepärane maksmisviis ja transpordiviis, täida vajalikud andmed ning kliki nupule „Vormista tellimus”.Lehel „Tellimuse ülevaade“ kontrolli, kas soovitud tellimuses on kõik tooted olemas ning kui kõik on korrektne, kliki nupul „Esita tellimus“. Sulle saadetakse automaatselt tellimuse kinnitus e-kirjaga ja peale tellimuse tasumist netipangas arve. Tellides arve, saadetakse peale tellimuse vormistamist arve.Peale ettemaksu arve tasumist Sinu poolt valitud viisil loetakse ost sooritatuks ning tellimus võetakse täitmisele.

Оплата товаров
Соглашение вступит в силу, как только сумма продажи будет переведена на банковский счет продавца. Maksta saab Swedbank, LHV, SEB, Luminor pangalinkide kaudu, mis teeb tellimuste käitlemise kiireks. Samuti väljastame vajadusel tellimuse kinnitusega ettemaksu arve, millega saab tasuda läbi internetipanga või pangakontoris. Ka on võimalik kasutada krediitkaarti või Paypali makset.
Vastutamatusesäte 
Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda etteteatamata. SanLab OÜ jätab endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 10 tööpäeva jooksul, juhul kui kaupa ei ole võimalik tarnida. SanLab OÜ jätab endale õiguse loobuda müügist, kui tootega on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 100 EUR'i maksev aku on müügis 30 EUR'iga). Sellest tulenevalt eeldame, et klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele. Toodete infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale Sinu viimast külastust uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega võib e-poe toote infos esineda ebatäpsusi. Antud juhtul SanLab OÜ ei võta vastutust toote andmete õigsuses. Soovitame siiski enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust meie klienditeeninduse telefonil +372 621 2625.

Tootepildid võivad olla illustratiivse iseloomuga. Tarbijakaitse info:
https://www.tarbijakaitseamet.ee/ru/potrebitel/internet-torgovlya-0

Liisi рассрочка
Meie veebipoest saab kaupu osta ka Liisi järelmaksuga.